sunnuntai 12. elokuuta 2012

Inspiraatio

Olen valitettavan rationaalinen ihminen, ja kadehdin niitä, jotka saavat inspiraation esimerkiksi luonnosta. Usein, kun näkee jotain kaunista tai omalla tavallaan herkkää, niin tahtoisi saada sen siirrettyä myös jotenkin puikoille.
Neulasten seasta puskevat pienet sienet saavat jotain liikkeelle, tahtoa tehdä jotain. Valitettavasti minä en saa koskaan sellaista kuvaa puikoilta ulos. Tämä puutostila onkin aiheuttanut sen, että kirjahyllymme pari alinta hyllyä on täysin pyhitetty minun käsityökirjoilleni. Tarvitsen valitettavan usein ohjeen, jonka sitten kylllä osan toteuttaa juuri ohjeen mukaan.
Tämä hylly onkin ollut monessa suhteessa pelastukseni, ja monta loistavaa ideaa olen sieltä löytänytkin. Netin ihmeellisen maailman tässä minulle avauduttua kokonaisuudessaan, olen löytänyt aivan loputtoman maailman kaikenlaisille ohjeille, joita voin toteuttaa.

Joskus kuitenkin siihen inspiraatioon riittää vain ne pimenevät ja viilenevät syysillat, takkatuli ja muutama ihana lankakerä.
 Tästä korista syntyy vielä loppuun tytön keskeneräinen villatakki, Veeran huivi, villasukat sekä pojille raitatakit. Lisää siis tunnelmallisia iltoja, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti